Wydarzenia
Klasa IIIA
30.06.2020
Po czterech latach wspólnej nauki 26 czerwca pożegnaliśmy klasę trzecią. Wrócimy już jako czwartoklasiści.
Były wspomnienia, podziękowania i łzy wzruszenia. Na pożegnanie dostaliśmy od naszej Pani zdjęcia z tych wszystkich lat w postaci prezentacji. My też nie pozostaliśmy dłużni. Przygotowaliśmy dla Pani Elwiry swoją niespodziankę.
Klasa III a wraz z rodzicami i wychowawcą – Elwirą Kucińską
Klasa III a wraz z rodzicami i wychowawcą – Elwirą Kucińską
POŻEGNANIE KLASY III D
28.06.2020
W piątek 26 czerwca 2020 roku połączyliśmy się online po raz ostatni.
Po wakacjach wrócimy do szkoły, ale już jako klasa CZWARTA! Trudno było nam rozstać się po trzech wspólnych latach nauki.. Niejednemu z nas zakręciła się łezka w oku…Byśmy mieli co wspominać, dostaliśmy od naszej pani w prezencie krótki, pamiątkowy filmik ze zdjęciami. Tymczasem z przyjemnością odpoczniemy po tym trudnym czasie i nabierzemy sił do nauki na dalszym etapie kształcenia.
Uczniowie klasy III d z wych. Katarzyną Mroczkowską
Uczniowie klasy III d z wych. Katarzyną Mroczkowską
POŻEGNANIE Z TRZECIĄ KLASĄ
26.06.2020
Koniec roku szkolnego to początek wakacji. To czas rozstania na chwilę, bo we wrześniu spotykamy się znowu.
Dla klas trzecich jest to jednak zakończenie pierwszego etapu kształcenia, pożegnanie z wychowawczynią i częścią koleżanek oraz kolegów. Klasa III b z tej okazji otrzymała od wychowawczyni Magdy Gorczyńskiej „Pamiętnik klasowy” w formie filmiku. Na pewno stanie się on wspaniałą okazją do wspomnień oraz pamiątką wspólnie przeżytych trzech lat.
Wych. Klasy III b Magda Gorczyńska
Wych. Klasy III b Magda Gorczyńska
KORONOWE RYMOWANKI
21.06.2020
Wszystkim uczestnikom dziękujemy za udział w konkursie.
Rymowanie to fantastyczna zabawa dla dzieci i dorosłych. Rozwija wyobraźnię, sprawność językową oraz pobudza do twórczego myślenia
Celem konkursu było dostarczenie dzieciom wiele radości i wprowadzenie w pogodny nastrój, a także budowanie więzi między dzieckiem, i rodzicem.
A oto nagrodzone rymowanki:
Rymowanie to fantastyczna zabawa dla dzieci i dorosłych. Rozwija wyobraźnię, sprawność językową oraz pobudza do twórczego myślenia
Celem konkursu było dostarczenie dzieciom wiele radości i wprowadzenie w pogodny nastrój, a także budowanie więzi między dzieckiem, i rodzicem.
A oto nagrodzone rymowanki:
Jakub Napora kl. III e
Wirus w domu nas zatrzymał,
ale my się mu nie damy,
co dzień lekcje z panią mamy,
nasz materiał nadrabiamy.
W wolnej chwili się bawimy,
gramy w karty i czytamy,
powolutku na powietrze
naszą mamę wyciągamy.
Jan Napora kl. I d
Lubię na tablecie grać,
Potem sobie pohasać,
Klocki Lego ułożone,
Wszystkie puzzle rozłożone,
Moje książki przeczytane,
Bajki wszystkie obejrzane.
Kiedy wirus pójdzie stąd
Wtedy wszystko rzucę w kąt.
Julita Świderek kl. I b
Od jakiegoś czasu na całym świecie,
robi zniszczenie na naszej planecie.
Walczą z nim mali walczą z nim duzi,
Jedni wygrają, przegrają drudzy.
Przez Ciebie nie można chodzić do szkoły wcale
gdzie było nam dobrze i wspaniale .
W domu biegamy i ćwiczymy, choć było lepiej w szkole .
Lecz nudzie się nie damy, gdyż się często się oglądamy na zoomie.
Rymy układamy -wirusowi się nie damy.
Filip D. klasa I a
Covid 19 straszy świat, że go trzaśnie.
Gdy na niego zachorujesz, to w szpitalu wylądujesz.
Lepiej zostań w domu i nie zagrażaj nikomu.
W piłkę zagraj z dziadkiem, zachwyć się w ogrodzie bratkiem.
Z tatą rudna w szachy, ubaw jest po pachy.
Z mamą posadź kwiatuszki a potem usmaż placuszki.
Ręce często mydłem myj, z siostrą maseczki szyj!
Warzywa i owoce dadzą Ci siłaczy moce!
Lena Mosakowska klasa I a
„Zostań w domu”
Przez Włochy przybył do nas z Chin.
Pozamykał wszystkie szkoły i przedszkola.
Koronawirusie my się nie damy,
Bo z domu się nie ruszamy.
Lekcję on-line codziennie z naszą panią mamy.
Przez telefon czytamy,
Wiersze opowiadamy,
Prace domowe odrabiamy i pani wysyłamy.
Wszyscy bardzo dobre oceny mamy.
"Koronowa rymowanka" Gabriel Czyżak II d
Każdy dookoła Koronawirus woła, z dnia na dzień zamknięta nasza szkoła.
Zamiast wkładać książki do teczki, na naszych twarzach pojawiły się maseczki.
Chcesz uchronić siebie i nasze rodziny, teraz tobie dobrze radzimy.
Umyj ręce dobrze pod kranem, zabij wszystkie wirusy na "Amen".
Miały być zawody w pływaniu, teraz wymyślam piosenki o rymowaniu.
Trening tylko na "suchym" basenie, koronawakacje to nic dobrego w mojej ocenie.
Pani Kasia uczy nas na Zoomie, polski czy matma każdy z nas już umie.
Pani Olga słówka angielskie w domowej daje pracy - shirt, socks, dress każdy wie co to znaczy.
Wszystkie dzieci pracowite są jak pszczoły, chociaż codziennie nie chodzimy do szkoły.
Chciałbym zobaczyć Borysa, Liwię czy Karolę, we wrześniu znowu wszyscy spotkamy się
w szkole.
„Zbiórka zużytych baterii 2020 kl. I-III”
21.06.2020
W naszej szkole w trosce o środowisko przyrodnicze zbieramy zużyte baterie od wielu lat.
W roku szkolnym 2019/2020 uczniowie klas I – III również chętnie je przynosili. Jednak ze względu na epidemię Covid-19 zbiórka trwała tylko do 10 marca 2020 r. W tym czasie udało się zebrać ok. 360 kilogramów zużytych odpadów.
Najlepsi w zbieraniu baterii okazali się:
I miejsce Oliwier Kaczmarski kl. I d (3501 baterie)
II miejsce Kuba Napora – kl. III e (3098 baterii)
III miejsce Aleksandra Osowiecka kl.III e (1750 baterie)
Wyróżnienia:
Weronika Kaźmierczak kl. I d (1561 baterii)
Wiktor Bąk kl. III e (950 baterii)
Szymon Bączek kl. II c (480 baterie)
Ryszard Jagielski kl. III a (479 baterii)
Najwięcej baterii zebrały klasy:
I miejsce - klasa IIIe 5798 (wych. Bogumiła Bórawska- Sadluk)
II miejsce - klasa Id 5062 (wych. Lucyna Wilczyńska)
III miejsce - klasa II c 1865 (wych. Małgorzata Wiśniewska)
W zbiórce brały tez udział klasy I c, II d, III a, III b.
Uczniowie zostaną nagrodzeni po powrocie do szkoły.
Wszystkim uczniom, ich rodzicom i wychowawczyniom dziękuję za zaangażowanie.
Organizator konkursu - Katarzyna Baranowska.
Najlepsi w zbieraniu baterii okazali się:
I miejsce Oliwier Kaczmarski kl. I d (3501 baterie)
II miejsce Kuba Napora – kl. III e (3098 baterii)
III miejsce Aleksandra Osowiecka kl.III e (1750 baterie)
Wyróżnienia:
Weronika Kaźmierczak kl. I d (1561 baterii)
Wiktor Bąk kl. III e (950 baterii)
Szymon Bączek kl. II c (480 baterie)
Ryszard Jagielski kl. III a (479 baterii)
Najwięcej baterii zebrały klasy:
I miejsce - klasa IIIe 5798 (wych. Bogumiła Bórawska- Sadluk)
II miejsce - klasa Id 5062 (wych. Lucyna Wilczyńska)
III miejsce - klasa II c 1865 (wych. Małgorzata Wiśniewska)
W zbiórce brały tez udział klasy I c, II d, III a, III b.
Uczniowie zostaną nagrodzeni po powrocie do szkoły.
Wszystkim uczniom, ich rodzicom i wychowawczyniom dziękuję za zaangażowanie.
Organizator konkursu - Katarzyna Baranowska.
"Lernen durch spielen"
21.06.2020
Koniec roku szkolnego dla uczniów kl.III e to nie tylko zakończenie I etapu nauki i pożegnanie się z p. Bogusią , która 3 lata prowadziła tę klasę, ale przede wszystkim to czas podsumowania 3 - letniej przygody z językiem niemieckim.
Trzy lata innowacji pedagogicznej ,, Lernen durch spielen' dobiegły końca. Przez 3 lata klasa ta uczyła się tego języka obok języka angielskiego.
Głównym celem było rozwijanie zdolności i zainteresowań językowych oraz kształtowanie postawy otwartości, tolerancji i ciekawości wobec innych narodów, a przede wszystkim przygotowanie do dalszej nauki tego języka. Nauka tego języka przez 3 lata polegała na nauce przez zabawę. Uczniowie uczyli się tego języka poprzez słuchanie, pamięciowe uczenie się piosenek, rymowanek, wyliczanek, wierszyków, poprzez gry i zabawy. Lekcje przebiegały w bezstresowej atmosferze, umożliwiały każdemu dziecku odniesienie sukcesu.
Dzieciaki chcąc pochwalić się swoimi umiejętnościami językowymi okazywali to na występach na scenie z okazji różnych świąt szkolnych, klasowych i nie tylko. Gościliśmy również uczniów niemieckich na jednej z lekcji języka niemieckiego, uczniowie niemieccy i ich opiekunowie byli pod wielkim wrażeniem, że takie małe dzieci , a tyle potrafią. Można by było pisać dużo , bo dużo się działo. Uczniowie oraz Rodzice tej klasy wierzą, ze ta przygoda z językiem niemieckim nie zakończy się z klasa trzecią , po wakacjach mają wielką nadzieję dalej kontynuować tę niezwykłą przygodę z językiem niemieckim.
wych.klasy IIIE
Głównym celem było rozwijanie zdolności i zainteresowań językowych oraz kształtowanie postawy otwartości, tolerancji i ciekawości wobec innych narodów, a przede wszystkim przygotowanie do dalszej nauki tego języka. Nauka tego języka przez 3 lata polegała na nauce przez zabawę. Uczniowie uczyli się tego języka poprzez słuchanie, pamięciowe uczenie się piosenek, rymowanek, wyliczanek, wierszyków, poprzez gry i zabawy. Lekcje przebiegały w bezstresowej atmosferze, umożliwiały każdemu dziecku odniesienie sukcesu.
Dzieciaki chcąc pochwalić się swoimi umiejętnościami językowymi okazywali to na występach na scenie z okazji różnych świąt szkolnych, klasowych i nie tylko. Gościliśmy również uczniów niemieckich na jednej z lekcji języka niemieckiego, uczniowie niemieccy i ich opiekunowie byli pod wielkim wrażeniem, że takie małe dzieci , a tyle potrafią. Można by było pisać dużo , bo dużo się działo. Uczniowie oraz Rodzice tej klasy wierzą, ze ta przygoda z językiem niemieckim nie zakończy się z klasa trzecią , po wakacjach mają wielką nadzieję dalej kontynuować tę niezwykłą przygodę z językiem niemieckim.
wych.klasy IIIE
DZIEŃ MATKI W KLASIE III B
27.05.2020
Jednym z najważniejszych dla wszystkich dzieci świąt jest Dzień Matki.
Niestety w tym roku uczniowie nie mogli przygotować uroczystości z tej okazji w szkole. Zrobili więc swoim mamom niespodzianki w formie listu w butelce. Każdy napisał wzruszający i płynący prosto z serca list z podziękowaniem dla swojej mamy i „przesłał” go za pomocą udekorowanej pięknie butelki. Mamy były zachwycone:) Wzruszeń dopełniła niespodzianka od wychowawczyni pani Magdy. Zrobiony przez nią filmik z pięknym podkładem muzycznym wywołał nie jedną łezkę w oku. Ten dzień był naprawdę wyjątkowy! Niech żyją wszystkie MAMY!
Uczniowie kl. III b i pani Magda Gorczyńska
Uczniowie kl. III b i pani Magda Gorczyńska
„The Notebook Walker. Second Edition”
01.06.2020
Koniec roku szkolnego jest również czasem podsumowań dla uczniów klasy 4a, realizujących innowację pedagogiczną "Mały Mistrz Języka Angielskiego - Junior".
Doskonalą oni swoje umiejętności językowe poprzez naukę piosenek anglojęzycznych, oglądanie filmów, wykorzystanie do nauki aplikacji, gier i zabaw językowych. Uczniowie wzięli udział w przedstawieniu z okazji Dnia Babci i Dziadka oraz w spektaklu świątecznym dla przedszkolaków i uczniów młodszych klas naszej szkoły, w którym wykonali piosenki dla swoich kolegów i koleżanek oraz najbliższych. Ponadto, dzięki udziałowi w ogólnopolskim projekcie „The Notebook Walker. Second Edition” dziewczęta i chłopcy wykonywali zadania zlecone im przez rówieśników z innych szkół a ich prace są zamieszczone na platformie edukacyjnej etwinning, Wszyscy czekamy na nowe wyzwania, jakie przed nami postawi następny rok szkolnyJ
Przygotowała:
Emilia Gałązka
Przygotowała:
Emilia Gałązka